Saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. 😊Toimitusvahvistuksesta löytyy "Seuraa toimitusta" -linkki, jonka kautta voit seurata paketin toimitusta. Mikäli olet kanta-asiakkaamme ja tehnyt tilauksen sisäänkirjautuneena tilillesi, pääset seuraamaan tilauksen toimitusta myös tilisi tilaushistoriasta.
Miten saan tiedon paketin saapumisesta?
Noutopistepaketti: Saat tekstiviestillä saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa noutopisteeltä.
Matkahuollon kotiinkuljetus: Kuljetusyhtiö on sinuun yhteydessä toimitusajasta sopimiseksi, kun paketti on saapunut lähimpään jakeluterminaaliin.
Postin kotiinkuljetus: Kuljetusyhtiö on sinuun yhteydessä toimitusajasta sopimiseksi, kun paketti on saapunut lähimpään jakeluterminaaliin.
Budbeen kotiinkuljetus: Saat tekstiviestillä linkin paketin seurantaan ja saman linkin kautta voit valita toimitusajan paketille, kun paketti on valmiina toimitettavaksi. Huomioithan, että jos olet joskus ladannut Budbee-sovelluksen puhelimeesi, seurantalinkin tiedot ja ilmoitukset tulevat automaattisesti sovellukseen tekstiviestin sijaan. Muista päivittää sovellus ja sallia Budbee-sovelluksen ilmoitukset, niin saat tiedon toimituksestasi.
Mitä tehdä, jos toimitus ei etene?
Mikäli pakettisi toimitus tuntuu kestävän kauan ja seuranta näyttää jumiutuneen paikoilleen useiksi päiviksi, voit olla yhteydessä suoraan kuljetusyhtiön asiakaspalveluun tai meidän asiakaspalveluumme, niin selvitetään, missä paketti matkaa. Huomiothan, että toimitukset tapahtuvat pääosin arkisin eli viikonloppuisin paketit eivät yleensä etene.