Kaikki kokoelmat
Apua ongelmatilanteisiin
Tilauksellani on väärä osoite / noutopiste, mitä teen?
Tilauksellani on väärä osoite / noutopiste, mitä teen?
Päivitetty yli viikko sitten

Jos tilauksellesi on tullut väärä osoite, olethan asiasta mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoitat oikean toimitusosoitteen. Jos toimitustavaksi on valittu noutopistetoimitus, ilmoitathan samalla myös toivomasi noutopisteen niin pääsemme korjaamaan tiedot. 😊

💬 Nopeiten tavoitat meidät chatin kautta, löydät chatin täältä.

📧 Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: info@fiksuruoka.fi

Uusia tilauksia ajatellen kannattaa käydä myös tarkistamassa, että kanta-asiakastilillä osoite on ajan tasalla. Osoitteen voi tarkistaa ja tarvittaessa muuttaa tilille kohdasta "Omat tiedot":

Jos teet tietoihisi muutoksia, muistathan tallentaa ne klikkaamalla sivun alareunasta "Tallenna"-painiketta.

Oliko tästä artikkelista sinulle hyötyä? Voit arvostella artikkelin alta kohdasta "Saitko vastauksen kysymykseesi?". Tämä auttaisi meitä parantamaan palveluamme. 😊

Vastasiko tämä kysymykseesi?