Harmi kuulla, että kirjautumisen kanssa on ongelmia! Katsotaan, mitä asialle voitaisiin tehdä. 🔍
Onko sinulla kanta-asiakastili vanhalla sähköpostilla, jolla et pääse kirjautumaan enää?
Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin katsotaan saataisiinko tilille muutettua sähköposti tai vanha tili poistettua.
Kerrothan yhteydenotossasi nimesi, vanhan ja nykyisen sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi niin pääsemme tutkimaan asiaa.
Jos sait virheilmoituksen: "Tarkista sähköpostiosoite ja salasana"
Varmistathan vielä, että sähköpostiosoite ja salasana on kirjoitettu oikein eikä niiden alussa tai lopussa ole ylimääräisiä välilyöntejä
Jos kirjautuminen ei tarkistuksen jälkeen onnistu, kokeile tilata salasanan palautus klikkaamalla "Unohditko salasanasi?". Jos olet luonut tilin tällä sähköpostilla, saat sähköpostiisi ohjeet salasanan palauttamiseksi.
Jos salasanan palautus ei onnistu ja saat ilmoituksen, että tiliä ei sähköpostilla löydy, voit kokeilla luoda kanta-asiakastilin tiedoillasi. Se onnistuu täältä.
Jos sait virheilmoituksen "Email must be unique"
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään, mistä virheilmoitus johtuu.
Kerrothan yhteydenotossasi nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi niin pääsemme sujuvasti tutkimaan ongelmaa.
💬 Nopeiten tavoitat meidät chat-palvelumme kautta, löydät chatin täältä
📧 Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: info@fiksuruoka.fi