Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatKanta-asiakastili
En pääse kirjautumaan tililleni
En pääse kirjautumaan tililleni
Päivitetty yli 2 kuukautta sitten

Harmi kuulla, että kirjautumisen kanssa on ongelmia! Katsotaan, mitä asialle voitaisiin tehdä. 🔍

Onko sinulla kanta-asiakastili vanhalla sähköpostilla, jolla et pääse kirjautumaan enää?

  • Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin katsotaan saataisiinko tilille muutettua sähköposti tai vanha tili poistettua.

  • Kerrothan yhteydenotossasi nimesi, vanhan ja nykyisen sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi niin pääsemme tutkimaan asiaa.

Jos sait virheilmoituksen: "Tarkista sähköpostiosoite ja salasana"

  • Varmistathan vielä, että sähköpostiosoite ja salasana on kirjoitettu oikein eikä niiden alussa tai lopussa ole ylimääräisiä välilyöntejä

  • Jos kirjautuminen ei tarkistuksen jälkeen onnistu, kokeile tilata salasanan palautus klikkaamalla "Unohditko salasanasi?". Jos olet luonut tilin tällä sähköpostilla, saat sähköpostiisi ohjeet salasanan palauttamiseksi.

  • Jos salasanan palautus ei onnistu ja saat ilmoituksen, että tiliä ei sähköpostilla löydy, voit kokeilla luoda kanta-asiakastilin tiedoillasi. Se onnistuu täältä.

Jos sait virheilmoituksen "Email must be unique"

  • Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään, mistä virheilmoitus johtuu.

  • Kerrothan yhteydenotossasi nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi niin pääsemme sujuvasti tutkimaan ongelmaa.

💬 Nopeiten tavoitat meidät chat-palvelumme kautta, löydät chatin täältä

📧 Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: info@fiksuruoka.fi

Vastasiko tämä kysymykseesi?