Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatApua ongelmatilanteisiin
Pakettini on rikkoutunut kuljetuksessa eikä sitä toimitettu minulle, mitä teen?
Pakettini on rikkoutunut kuljetuksessa eikä sitä toimitettu minulle, mitä teen?
Päivitetty yli 8 kuukautta sitten

Voi ei! 😔

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin hoidetaan tilanne kuntoon mahdollisimman pian. Kerrothan viestissä sähköpostisi tai tilausnumerosi. Jos tilauksesi oli lähetetty useammassa paketissa ja osa tilauksesta oli jo toimitettu sinulle, kerrothan viestissäsi myös, mitkä tuotteet olit saanut perille. Tämä sujuvoittaa asian ratkaisemista.

💬 Nopeiten tavoitat meidät chat-palvelumme kautta, löydät chatin täältä

📧 Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: info@fiksuruoka.fi

Vastasiko tämä kysymykseesi?