Harmi kuulla ongelmasta! Tässä muutama vinkki, joita kannattaa kokeilla selaamisen sujuvoittamiseksi:
1. Tyhjentämään selaushistorian sekä evästeet. Evästeisiin on voinut tallentua jotain tietoja, jotka estävät sivun sujuvan toimimisen.
2. Tarkistamaan, että evästeet on sallittu nettisivulta. Tämä onnistuu menemällä selaushistorian ja evästeiden tyhjennyksen jälkeen nettisivulle ja klikkaamalla hyväksy evästeet, mikäli banneri ilmestyy sivulle. Jos sivulle ei aukea banneria evästeistä, on ne tällöin hyväksytty.
3. Selaimena suosittelemme käyttämään Google Chromea sekä tarvittaessa kokeilemaan incognito -tilaa.
Voit halutessasi ottaa nykyisen ostoskorisi talteen ostoskori-sivun ylälaidassa olevan linkin avulla. Näin tuotteita ei tarvitse kerätä uudestaan, vaikka vaihtaisit selainta tai tyhjennät selaushistorian.