Maksun kanssa on ongelmia
Päivitetty yli viikko sitten

Ikävä kuulla! Suosittelemme kokeilemaan seuraavaa, jos maksun kanssa on ongelmia:

1. Tyhjentämään selaushistorian sekä evästeet. Evästeisiin on voinut tallentua jotain tietoja, jotka estävät sivun sujuvan toimimisen.
2. Tarkistamaan, että evästeet on sallittu nettisivulta. Tämä onnistuu menemällä selaushistorian ja evästeiden tyhjennyksen jälkeen nettisivulle ja klikkaamalla hyväksy evästeet, mikäli banneri ilmestyy sivulle. Jos sivulle ei aukea banneria evästeistä, on ne tällöin hyväksytty.
3. Selaimena suosittelemme käyttämään Google Chromea sekä tarvittaessa kokeilemaan incognito -tilaa.

Voit halutessasi ottaa nykyisen ostoskorisi talteen ostoskori-sivun alalaidassa olevan "Jaa ostoskori" -linkin avulla. Näin tuotteita ei tarvitse kerätä uudestaan, vaikka vaihtaisit selainta tai tyhjennät selaushistorian.

Jos verkkomaksaminen ei onnistu, voit kokeilla myös laskun valitsemista maksutavaksi. Laskulla on 30 päivää kulutonta maksuaikaa ja lasku toimitetaan sähköpostiin.

Maksuongelma sovelluksessa?

Varmistathan, että käytössäsi on sovelluksen uusin versio ja päivitä sovellus tarvittaessa.

Jos ongelma toistuu päivityksestä huolimatta, suosittelemme siirtymään tekemään tilauksen selaimen kautta. Selaimena suosittelemme käyttämään Google Chromea ja voit ottaa ostoskorisi talteen "Jaa ostoskori"-linkin avulla.

Oliko tästä artikkelista sinulle hyötyä? Voit arvostella artikkelin alta kohdasta "Saitko vastauksen kysymykseesi?". Tämä auttaisi meitä parantamaan palveluamme. 😊

Vastasiko tämä kysymykseesi?