Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatKanta-asiakastili
Kanta-asiakastilin luominen ei onnistu
Kanta-asiakastilin luominen ei onnistu
Päivitetty yli 2 kuukautta sitten

Ikävä kuulla, että tilin luomisen kanssa on ongelmia. 😔

Onko sinulla meillä jo kanta-asiakastili?

Samalla sähköpostilla tai puhelinnumerolla ei voi luoda uutta tiliä, joten jos sinulla on meillä jo tili, voit kirjautua sinne sisään.

Etkö saa tekstiviestillä vahvistuskoodia perille?

Tarkistathan vielä, että puhelinnumerosi on kirjoitettu oikein ja se on kansainvälisessä muodossa (+358..)

Saatko virheilmoituksen, että puhelinnumero ei kelpaa?

Tarkistathan vielä, että puhelinnumerosi on kirjoitettu oikein ja se on kansainvälisessä muodossa (+358..). Jos virheilmoitus kuitenkin toistuu, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Voimme tarvittaessa luoda tilin asiakaspalvelustamme ja sitä varten tarvitsemme sinulta seuraavat tiedot:

  • Nimesi

  • Puhelinnumerosi

  • Sähköpostisi

  • Osoitteesi


Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, jos ongelma ei ratkea niin selvitetään asiaa. Kerrothan viestissä nimesi, sähköpostisi sekä puhelinnumeron, jolla olit rekisteröitymässä.

💬Nopeiten tavoitat asiakaspalvelumme chatin kautta. Chattimme ja asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?