Harmi kuulla, että tilauksella meni jotain pieleen! 😔
Olethan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme niin hoidetaan asia kuntoon mahdollisimman pikaisesti. Käsittelyn sujuvoittamiseksi kerrothan viestissäsi tilausnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Lisäksi tarvitsisimme seuraavat tiedot reklamaation aiheesta riippuen:
Puuttuva tuote?
-Kerrothan, mikä tuote tilaukseltasi puuttui.
Rikkoutunut/ viallinen tuote?
-Kerrothan, mistä tuotteesta on kysymys. Tieto rikkoutumisen laajuudesta ja vaurioituneista tuotteista auttaa meitä käsittelemään asian sujuvammin.
💬 Nopeiten tavoitat meidät chat-palvelumme kautta, löydät chatin täältä
📧 Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: info@fiksuruoka.fi